آخرین اخبار
کد مطلب: 80073
ننگ بر مسئول بي‌کفايت سازمان ملل متحد، آمريکا و همفکران آنها/در مقابل کدام ارتش جهان قرار گرفته‌ايد
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1557

 

 

به گزارش سلام لردگان ، سردار علي فضلي صبح امروز در نخستين يادواره شهداي لاله‌هاي مهدوي با اشاره به کشتار بي‌رحمانه مردم غزه توسط رژيم صهيونيستي اظهار کرد: مردم مظلوم فلسطين و به ويژه غزه اين روزها در جنگ ناجوانمردانه و نابرابر در مقابل صهيونيست‌هايي که به زنان، کودکان، سالمندان و انسان‌هاي بي‌گناه هجوم برده‌اند؛ ايستاده‌اند و پرچم اسلام را برافراشته نگه داشته‌اند.

جانشين سازمان بسيج مستضعفين افزود: الگوي مقاومت مردم در سوريه، عراق، فلسطين و لبنان را امام شهيدان و نايب بر حق امام زمان(عج) و خون‌هاي ريخته شده در هشت سال دفاع مقدس است.

وي تصريح کرد: خون‌هاي ريخته شده در غزه و فلسطين، براي دفاع همه‌جانبه از اسلام بين شيعه و سني بوده و لازم است جبهه مقاومت باهم اتحاد داشته و يکپارچگي خود را در برابر مستکبرين حفظ کنند.

سردار فضلي با اشاره به نشست خبري دبيرکل سازمان ملل متحد با سران رژيم صهيونيستي و حمايت وي از رژيم صهيونيستي، گفت: ننگ بر اين مسئول بي‌کفايت که در اداره کل جهان اينگونه سخن مي‌گويد و ننگ بر همفکران آنها از جمله آمريکا و برخي کشورهاي اروپايي که از کشتار مردم بي‌دفاع غزه حمايت مي‌کنند.

وي تصريح کرد: شما مستکبرين عالم در مقابل کدام ارتش جهان قرار گرفته‌ايد که همه‌جانبه به مردم غزه هجمه مي‌کنيد و قدرت تحمل چند موشک مقاومت را نداريد و اين مردم مظلوم نه تنها در محاصره صهيونيست‌ها، بلکه در محاصره معاندان از حکام تاريخ قرار گرفته‌اند و برخي از کشورهاي به ظاهر اسلامي، صهيونيست‌ها و مستکبرين عالم را حمايت مي‌کنند.

جانشين سازمان بسيج مستضعفين گفت: امسال روز قدس مردم ايران اسلامي مشت محکمي بر دهان مستکبرين به‌ويژه صهيونيست‌ها خواهند زد و آرامش را براي مردم محروم غزه به ارمغان مي‌آورد.

وي با اشاره به جنگ نرم در زمينه کار فرهنگي در مقابله با اين جنگ، اظهار کرد: بايد هر چه مي‌توان در عرصه کار فرهنگي که مقام معظم رهبري انتظار جدي دارند عميق و اثر گذار عمل کرده و از پرداختن ظاهري و سطحي به مسائل خودداري کنيم.

سردار فضلي عنوان کرد: تشکيل شجره طيبه صالحين توسط سازمان بسيج مستضعفين اقدام خوبي در حوزه کار فرهنگي و تربيتي و در مقابله با جنگ نرم دشمن است.

جانشين سازمان بسيج مستضعفين تصريح کرد: در طرح صالحين بحث‌هاي تربيتي، بصيرت افزايي، توسعه فکري عزيزان بسيجي براي دفاع جانانه از اسلام و انقلاب، آشنايي بيشتر با ارزش‌هاي نظام و انقلاب و ولي فقيه، عملياتي و اجرايي مي‌کنيم.

انتهاي پيام

خبرگزاري فارس

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس